روش ارسال سفارش

گروه حلما با عقد قرارداد با شرکت های پست ملی و خصوصی توانسته در هر لحظه از شبانه روز بسته های شما را در کوتاهترین زمان به دستتان برساند. تمامی مراحل ارسال و تحویل از طریق شماره ای که با آن ثبت سفارش کردید بصورت پیامک ارسال خواهد شد.

نکته مهم :
تمامی بسته ها دارای بیمه هستند و چنانچه حین تحویل بسته صدای شکستگی، ریخته شدن مایعات، تغییر در ظاهر کارتن مشاهده کردید از تحویل آن امتناع کنید و یا نزد خود مأمور تحویل دهنده بسته را باز نمایید تا صورتجلسه انجام گردد و کالا را مجدد به ایشان تحویل دهید.
خیالتون راحت تا زمانی که کالا سالم بدستتون برسه کنارتون هستیم.
سفارشاتی که از طریق پیک می بایست به دستتان برسد را از طریق واتساپ و یا تلفنی پیگیری فرمایید.

پست پیشتاز:

  • سفارشهایی که معمولا تا قبل از ساعت ۱۲ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا قبل از ساعت ۱۱ پنجشنبه ها ثبت شود همان روز ارسال خواهد شد.
  • هزینه پست پیشتاز با توجه به وزن مرسوله و فاصله مکانی طبق تعرفه پست محاسبه میشود و هزینه بسته بندی را نیز شامل میشود.
  • زمان تحویل هم از 48 ساعت تا 96 ساعت بسته به مقصد متغیر میباشد.
  • مرسولات پستی تا سقف ۶۰۰ هزار تومن بیمه میشود و طبق قانون پست شکستگی شامل بیمه نمیشود (قانون پست).
  • برای دریافت کدرهگیری مرسولات پستی میتوانید یک روز بعد از ارسال مرسوله خود از طریق وآتس آپ ما برای دریافت کد رهگیری مرسوله خود اقدام نمایید.

تیپاکس یا چاپار:

  • سفارشهایی که معمولا تا قبل از ساعت ۱۶ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا قبل از ساعت ۱۱:۰۰ پنجشنبه ها ثبت شود همان روز ارسال خواهد شد.
  • هزینه تیپاکس بصورت وزنی ، نسبت به فاصله تا مقصد و ارزش مرسوله (بخاطر هزینه بیمه) بنا به تعرفه خود تیپاکس محاسبه میگردد.
  • زمان تحویل مرسوله برای همه شهرها 2 تا 4 روز، بجز شهر های راه دور(داخل سایت تیپاکس شهر های راه دور مشخص شده).
  • تیپاکس تمام مرسولات را تا سقف ۱۰ میلیون تومان بیمه میکند و بنا به ارزش مرسوله هزینه بیمه متغیر بوده و به مبلغ نهایی هزینه حمل و نقل مرسولات اضافه میشود.
  • در صورت صحیح بودن شماره موبایل ثبت شده در سایت کد رهگیری مرسوله از طریق خود شرکت تیپاکس برای گیرنده پیامک میشود. در غیر این صورت یک روز بعد از ارسال میتوانید برای دریافت کد رهگیری تیپاکس از طریق وآتس آپ ما اقدام نمایید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به ارسال مرسولات از طریق تیپاکس نشویم مرسولات از طریق شرکت چاپار ارسال خواهد شد که شرایط تقریبا یکسانی با تیپاکس را دارا میباشد.

پیک به ترمینال:

  • مرسوله شما از طریق پیک به ترمینال منتقل میشود و از آنجا توسط تعاونی مربوط به شهر مقصد ارسال خواهد شد که هزینه آن شامل دو بخش میشود بخش اول برای انتقال مرسوله با پیک از دفتر ما تا ترمینال بوده، بخش دوم آن هزینه حمل از ترمینال تا شهر مقصد میباشد که بصورت جداگانه محاسبه شده و در مقصد از گیرنده دریافت میشود.
  • درصورت تمایل به استفاده از تعاونی خاصی، تعاونی مد نظر خود را در توضیحات فاکتور قید نمایید.
  • محدودیت ساعت در این روش وجود ندارد و در صورتی که ثبت سفارش در ساعت کاری مجموعه باشد همان روز ارسال خواهد شد.
  • برای دریافت بیجک مرسوله خود میتوانید چند ساعت بعد از ارسال مرسوله از طریق وآتس آپ ما اقدام نمایید.

پیک به فرودگاه:

  • مرسوله شما از طریق پیک به فرودگاه منتقل میشود و از آنجا توسط شرکت مربوط به شهر مقصد ارسال خواهد شد که هزینه آن شامل دو بخش میشود بخش اول برای انتقال مرسوله با پیک از دفتر ما تا فرودگاه بوده، بخش دوم آن هزینه حمل از فرودگاه تا شهر مقصد میباشد که بصورت جداگانه محاسبه شده و در مقصد از گیرنده دریافت میشود.
  • درصورت تمایل به استفاده از شرکت خاصی، شرکت مد نظر خود را در توضیحات فاکتور قید نمایید.
  • ارسال باتری، چسب و مایعات از طریق فرودگاه دارای محدودیت میباشد لذا برای ارسال از طریق فرودگاه به این نکته توجه فرمایید.
  • محدودیت ساعت در این روش وجود ندارد و در صورتی که ثبت سفارش در ساعت کاری مجموعه باشد همان روز ارسال خواهد شد.
  • برای دریافت بیجک مرسوله خود میتوانید چند ساعت بعد از ارسال مرسوله از طریق وآتس آپ ما اقدام نمایید.

پیک داخل شیراز:

  • برای مشتریان داخل شیراز مرسولات از طریق پیک ارسال خواهد شد.
  • هزینه بسته به فاصله توسط خود پیک محاسبه میشود و در مقصد از گیرنده دریافت خواهد شد.
  • زمان دریافت سفارش بستگی به فاصله مقصد دارد و ممکن است تا ۲ ساعت یا بیشتر برسد.

 

در مواردی که ارسال توسط هریک از روشهای فوق انتخاب گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست، تیپاکس یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با حلمافون اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود . حلمافون همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد..