دسته‌بندی نشده

گلکسی رینگ به‌نمایش درآمد؛ غوغای سامسونگ در MWC 2024

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های مختلفی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی رینگ منتشر شده است. با وجود اینکه در این گزارش‌ها اشاره‌ی چندانی به تاریخ معرفی این محصول نشده، ولی حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد در ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن امسال)، در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 از گلکسی رینگ هم رونمایی کند.

این افشاگر که با نام کاربری Ice Universe در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد، مدعی شده که مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت این محصول به‌شدت امیدوار هستند و می‌خواهند این حلقه هوشمند را در مرکز توجه رویداد رونمایی از گوشی‌های S24 قرار دهند. با وجود اینکه در دو سال گذشته رویداد رونمایی از گوشی‌های سری S22 و S23 در ماه فوریه برگزار شده، اما ظاهرا امسال سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ها را حدود یک ماه زودتر رونمایی کند. با توجه به اینکه گزارش‌های دارای جزئیات زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده، معرفی زودتر از انتظار این گوشی‌ها بعید به نظر نمی‌رسد.

با وجود اینکه بر اساس گزارش‌ها سامسونگ برای تولید انبوه گلکسی رینگ آمادگی کامل دارد، اما واقعیت این است که برای عرضه‌ی حلقه هوشمند باید مجوزهای متعددی از سازمان‌های مختلف دریافت شود و این روند زمان‌بر است. این حلقه مانند دیگر حلقه‌های هوشمند موجود در بازار، تا حد زیادی می‌تواند کار یک ساعت هوشمند را برای بررسی وضعیت سلامتی کاربر انجام دهد. بنابراین مثلا کاربرانی که به امکانات سلامتی ساعت‌های هوشمند علاقه دارند ولی نمی‌خواهند از دیگر امکانات ساعت‌ها بهره ببرند، احتمالا به سراغ چنین حلقه‌ای می‌روند.

روی هم رفته تمام شواهد از امید زیاد مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت گلکسی رینگ خبر می‌دهند و باید ببینیم آیا این محصول مورد توجه گسترده کاربران قرار می‌گیرد یا نه.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید