دسته‌بندی نشده

بررسی DxOMark: گلکسی S24 اولترا در دنیای موبایل به بهترین نمایشگر مجهز شده است

نمایشگر گلکسی S24 اولترا در بررسی DxOMark صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8‌ پرو را شکست داده است.درحالی‌که دوربین گلکسی S24 اولترا در بررسی DxOMark نتوانسته رقبای اصلی‌اش مانند آیفون 15 پرو مکس را شکست دهد، اما به گفته DxOMark، به بهترین نمایشگر بازار مجهز شده است.

وب‌سایت DxOMark در کنار بررسی دوربین، نمایشگر جدیدترین پرچمدار سامسونگ را هم بررسی کرده و آن را در بالاترین رتبه رده‌بندی خود قرار داده است.

عملکرد نمایشگر گلکسی S24 اولترا در بررسی DxOMark

نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا در بررسی DxOMark به امتیاز کلی 155 دست پیدا کرده که آن را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد. در رتبه دوم و سوم به‌ترتیب پیکسل 8 و 8 پرو با امتیاز 154 قرار دارند و در رتبه چهارم گلکسی زد فولد 5 با امتیاز 152 خودنمایی می‌کند. آیفون 15 پرو مکس با امتیاز 149 رتبه هفتم را به‌دست آورده و گلکسی S23 اولترا امتیاز 148 را کسب کرده است.

 

در بررسی DxOMark به خوانایی خوب نمایشگر در زیر نور خورشید به لطف روشنایی بالا، بهبود مدیریت بازتاب نور صفحه نمایش به‌خاطر فناوری پیشرفته شیشه محافظ، رندر دقیق رنگ‌ها در اکثر شرایط نوری و مدیریت بی‌نظیر فریم در هنگام نمایش انواع ویدیو و بازی اشاره شده است.

DxOMark‌ به نکات منفی صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا هم اشاره کرده است. به گفته این مرجع، روشنایی نمایشگر در هنگام نمایش ویدیو بیش از حد زیاد است. همچنین DxOMark‌ می‌‌گوید روشنایی و جزئیات نمایشگر در محیط‌های روشن داخلی کم است. درنهایت به نظر می‌رسد با مدیریت ضعیف لمس‌های تصادفی روبه‌رو هستیم. با وجود این ضعف‌ها، باز هم گلکسی اس 24 اولترا بهترین نمایشگر بازار را دارد.

گلکسی S24 اولترا به صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. این پنل از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی 2600 نیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید